Servicii


In prezent, echipa de service NS Copiers este formata in principal din ingineri si specialisti software. Acestia au pregatirea si dotarea materiala necesara pentru a livra, instala si mentine in functiune in conditii optime echipamentele noi sau existente deja pe piata, pentru a le verifica permanent, a le depana la timp si a furniza piesele de schimb si consumabilele cerute de beneficiar.

NS Copiers ofera atat solutii tehnice de inalta performanta de la KONICA MINOLTA, cat si un suport service de calitate. Contractele de service promovate de firma noastra sunt S+M si CAT.

  • S+M: Service si Materiale

    Acest contract presupune o intretinere completa a echipamentului de catre specialistii NS Copiers, astfel incat echipamentul tau de copiere sa functioneze o perioada cat mai indelungata.

    Prin aceasta activitate, NS Copiers preia eforturile de aprovizionare si stocare, reduce timpul de nefunctionare si permite reducerea costului total prin preintampinarea defectelor si estimarea corecta a necesarului de piese de schimb si consumabile, in orice conditii de exploatare.

  • Avantajele contractului de tip S+M

    • Servicii de calitate superioara asigurate de specialisti care cunosc echipamentele KONICA MINOLTA;
    • Previzionarea exacta a costurilor asociate echipamentului. Clientul va plati doar numarul de copii efectuate, la tariful prevazut in contract;
    • Facturare periodica (lunara sau trimestriala), independenta de numarul de interventii;
    • Nu sunt necesare aprobari suplimentare pentru cumpararea de consumabile sau piese de schimb. Acestea se livreaza la comanda, pe baza unui aviz;
    • Permite urmarirea de catre client a volumul propriu de copiere;
    • Clientul poate solicita spre folosinta un echipament similar, in cazul in care reparatia echipamentului propriu depaseste o durata standard prevazuta in contract .
  • CAT: Contract de Asistenta Tehnica

    Acest contract presupune o intretinere a echipamentului de catre specialistii NS Copiers in baza unui abonament de service.

  • Avantajele contractului de tip CAT

    • Servicii de calitate superioara asigurate de specialisti care cunosc echipamentele KONICA MINOLTA;
    • Facturare periodica (lunar sau trimestrial), independent de numarul de interventii;
    • Discounturi la achizitionarea consumabilelor si a pieselor de schimb.
  • Suport Tehnic Konica Minolta

    Service Konica Minolta – Descarca acum driverele si manualele de functionare a echipamentelor accesand acest link!

  • Suport la distanta

    Specialistii NS Copiers iti pun la dispozitie suport tehnic la distanta, cu ajutorul aplicatiei TeamViewer. Pentru ca tehnicianul sa se poata conecta la pc-ul tau, urmeaza acesti 3 pasi simpli:

    La incheierea sesiunii de suport conexiunea este intrerupta. Pentru a relua conexiunea comunica, echipei de suport tehnic, noile date generate de aplicatie (ID si parola).